Çorum Özel Eğitim Meslek Lisesi konferans salonunda Mehmet Akif ERSOY’ u anma haftası kapsamında program düzenlendi.
Program, saygı duruşu ve İstiklâl Marşının okunması ile başladı. Programda günün anlam ve önemini belirten tiyatro gösterimi yapıldı.
Programa Çorum İl Milli Eğitim Müdürü Yakup Sarı, şube müdürleri, okul müdürleri, öğretmen ve öğrenciler katıldı.
Sarı, program sonunda yaptığı konuşmada, Milli Şairimiz Mehmet Akif ERSOY’ u anma programında emeği geçen herkese güzel çalışmalarından dolayı teşekkür etti.




Siyer-i Nebi Yarışması’nın Ödülleri Dağıtıldı
Rehber Öğretmenlere “Psikolojik İyi Oluş” Konferansı Düzenlendi
Yazma Eserler Kütüphanesinde Anlamlı Buluşma
YKS’de Çorum Belediyesi’nden Öğrencilere Tam Destek
Çocukların Gelişimine Destek Projesi Sona Erdi
