Oğuzlar İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü tarafından 19 kutlama programı düzenlendi.
Oğuzlar Altın Koz tesislerinde düzenlenen programa İlçe Kaymakamı Onur Titiz , İl Milli Eğitim Müdürü Yakup Sarı, Belediye Başkanı Muzaffer Yıldırım, İlçe Milli Eğitim Müdürü Özcan Kuşcu ve ilçe de görev yapan öğretmenler katıldı .
Programda, İlçe Kaymakamı Onur Titiz , İl Milli Eğitim Müdürü Yakup Sarı, Belediye Başkanı Muzaffer Yıldırım, İlçe Milli Eğitim Müdürü Özcan Kuşcu birer konuşma yaptı.
Günün anısına programa katılan protokol üyelerine tablo hediye edilerek, toplu halde hatıra fotoğrafı çektirildi.
Daha sonra İl Milli Eğitim Müdürü Yakup Sarı, Belediye Başkanı Muzaffer Yıldırım, İlçe Milli Eğitim Müdürü Özcan Kuşcu Kaymakam Onur Titiz’i makamında ziyaret etti.






Siyer-i Nebi Yarışması’nın Ödülleri Dağıtıldı
Rehber Öğretmenlere “Psikolojik İyi Oluş” Konferansı Düzenlendi
Yazma Eserler Kütüphanesinde Anlamlı Buluşma
YKS’de Çorum Belediyesi’nden Öğrencilere Tam Destek
Çocukların Gelişimine Destek Projesi Sona Erdi
