Heri Haber

Aşgın, Covid 19 Kahramanlarını Unutmadı

Belediye Başkanı Dr. Halil İbrahim Aşgın, Covid 19 mücadelesinin isimsiz kahramanları olan sağlık çalışanları ve hastanede tedavi gören hastaları da unutmadı.

Aşgın, Covid 19 Kahramanlarını Unutmadı
696 views
27 Mayıs 2020 - 17:52
Son Güncelleme: 27 Mayıs 2020 17:52

Belediye Başkanı Dr. Halil İbrahim Aşgın, Covid 19 mücadelesinin isimsiz kahramanları olan sağlık çalışanları ve hastanede tedavi gören hastaları da unutmadı.

Başkan Aşgın, Hitit Üniversitesi Erol Olçok Eğitim ve Araştırma Hastanesi çalışanları ile hasta ve hasta yakınlarının bayramlarını tebrik etti.

Kendilerine yönelik bayram ziyareti nedeniyle memnuniyetlerini dile getiren sağlık çalışanları, tedavi gören hastalar ve hasta yakınlarıyla bir süre sohbet eden Başkan Aşgın, “Koronavirüs tedbirleri kapsamında evlerinden uzak gece gündüz çalışan kahraman sağlık personelimizin bayramlarını tebrik ettik. Allah, gayretlerini artırsın. Hastalarımıza da acil şifalar diliyorum.” dedi.

HABER HAKKINDA GÖRÜŞ BELİRT
Yorum Yok

YASAL UYARI! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen kişiye aittir.
PİYASALARDA SON DURUM
  • DOLAR
    -
    -
    -
  • EURO
    -
    -
    -
  • ALTIN
    -
    -
    -
  • BIST 100
    -
    -
    -
Hava durumu
-
-
-
Nem Oranı: -
Basınç: -
Rüzgar Hızı: -
Rüzgar Yönü: -
Hava durumu
İMSAK-
GÜNEŞ-
ÖĞLE-
İKİNDİ-
AKŞAM-
YATSI-