Çorum’un Ortaköy İlçe girişinde bulunan Seyirtepe dinlenme alanı aydınlanıyor.
Ortaköy ilçesine gelen ziyaretçilerin uğrak yeri olan seyirtepe dinlenme alanı Ortaköy Belediye Başkanı Taner İsbir’in girişimleri ile çok kısa süre içerisinde aydınlanmış olacak.
Başkan İsbir, “İlçemiz girişine yapmış olduğumuz Seyirtepe dinlenme alanına elektrik hattı çekme işlemlerine başladık, elektrik direklerinin yerinin belirlenmesi ile birkaç gündür çalışmalarımız devam ediyor ve tamamlanmak üzere, çok şükür takibimiz üzere Seyirtepe dinlenme alanımızı da aydınlatmış olacağız, ilçe halkımıza ve ziyaretçilerimize hayırlı olsun” dedi.



Vali Çalgan’dan, Oğuzlar’da Güvenlik Güçlerine Ziyaret
Başkan Taner İsbir’den Ankara’da Önemli Ziyaret
Meryem Toydemir Son Yolculuğuna Uğurlandı
Kaymakam Burak Şapaloğlu İçin Veda Yemeği Düzenlendi
Kaymakam Şapaloğlu’na Fahri Hemşehrilik Beratı
