Son Güncelleme: 20 Ocak 2017 19:10 Yunus Emre Ortaokulu öğrencileri 2016-2017 Eğitim-Öğretim yılı 1. dönem karnelerini heyecanla aldılar.
Karnelerini alan öğrenciler 15 günlük tatile girdiler. Öğrenciler 2. dönem eğitim öğretime 6 Şubat 2017 tarihinde başlayacak.
Okul karne töreninde okul sınıf birincileri: Damla Saklak (5.sınıf Birincisi), Ege Kalkan (6.Sınıf Birincisi), Elif Eda Başıbütün (7.Sınıf Birincisi), Meltem Aşkın (8.sınıf Birincisi) ödüllerini aldı.
Okul Müdürü Nafiz Alperoğlu yaptığı konuşmada acısıyla tatlısıyla bir dönemi geride bıraktıklarını, öğrencilerin derslerde göstermiş olduğu başarılarının ve performanslarının sonucunu şu anda karnelerinde gördüklerini belirtti.
Alperoğlu, ayrıca Takdir ve Teşekkür alan öğrencileri kutlayarak, notu düşük olan öğrencilere ise dönem arasını iyi değerlendirip, ikinci dönem derslerine sıkı sıkıya çalışması gerektiğini vurguladı.




Öğretmen Akademilerinin Kapanışı Yapıldı
Siyer-i Nebi Yarışması’nın Ödülleri Dağıtıldı
Rehber Öğretmenlere “Psikolojik İyi Oluş” Konferansı Düzenlendi
Yazma Eserler Kütüphanesinde Anlamlı Buluşma
YKS’de Çorum Belediyesi’nden Öğrencilere Tam Destek
