Heri Haber

İsbir’den, Vali Çiftçi’ye “Hoş Geldin” Ziyareti

Çorum’un Ortaköy İlçe Belediye Başkanı Taner İsbir, Çorum Valisi olarak atanan Mustafa Çiftçi’ye makamında hayırlı olsun ziyaretinde bulundu.

İsbir’den, Vali Çiftçi’ye “Hoş Geldin” Ziyareti
246 views
21 Kasım 2018 - 12:16

Son Güncelleme: 21 Kasım 2018 12:16 Çorum’un Ortaköy İlçe Belediye Başkanı Taner İsbir, Çorum Valisi olarak atanan Mustafa Çiftçi’ye makamında hayırlı olsun ziyaretinde bulundu.

Ortaköy Belediye Başkanı Taner İsbir, Vali Mustafa Çiftçi’ye hayırlı olsun ziyaretinde bulunarak “İlimize hoş geldiniz, yapacağınız çalışmalarda başarılar diliyor, yeni görevinizin Ülkemize, ilimize ve Tüm ilçelerimize hayırlı olmasını diliyorum” dedi.

HABER HAKKINDA GÖRÜŞ BELİRT
Yorum Yok

YASAL UYARI! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen kişiye aittir.
PİYASALARDA SON DURUM
  • DOLAR
    -
    -
    -
  • EURO
    -
    -
    -
  • ALTIN
    -
    -
    -
  • BIST 100
    -
    -
    -
Hava durumu
-
-
-
Nem Oranı: -
Basınç: -
Rüzgar Hızı: -
Rüzgar Yönü: -
Hava durumu
İMSAK-
GÜNEŞ-
ÖĞLE-
İKİNDİ-
AKŞAM-
YATSI-