Son Güncelleme: 21 Kasım 2018 12:16 Çorum’un Ortaköy İlçe Belediye Başkanı Taner İsbir, Çorum Valisi olarak atanan Mustafa Çiftçi’ye makamında hayırlı olsun ziyaretinde bulundu.
Ortaköy Belediye Başkanı Taner İsbir, Vali Mustafa Çiftçi’ye hayırlı olsun ziyaretinde bulunarak “İlimize hoş geldiniz, yapacağınız çalışmalarda başarılar diliyor, yeni görevinizin Ülkemize, ilimize ve Tüm ilçelerimize hayırlı olmasını diliyorum” dedi.



Başkan Taner İsbir’den Ankara’da Önemli Ziyaret
Kaymakam Burak Şapaloğlu İçin Veda Yemeği Düzenlendi
Kaymakam Şapaloğlu’na Fahri Hemşehrilik Beratı
Türk Kızılay’ından Başkan Taner İsbir’e Anlamlı Ziyaret
Ortaokul Öğrencilerinden Başkan İsbir’e Ziyaret
