Ortaköy Belediye Başkanı Taner İsbir, Çorum Milletvekili Yusuf Ahlatcı ve Oğuzhan Kaya, AK parti il Başkanı Yakup Alar ve diğer ilçe belediye Başkanları ile beraber Çevre Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanı Murat Kurum’u ve Spor Bakanı Osman Aşkın’ı makamında ziyaret etti.
Her iki bakanlıktan da projeler için destek sözü alan Başkan İsbir, teşekkürlerini ileterek , başarılarının devamını diledi..



Saadet Partisi’nden Alaca Çıkarması
ÇESİAD 106 Öğrencinin Hayalini Gerçeğe Dönüştürdü
Milli Görüş 2026 Kurban Faaliyetlerini Başarıyla Tamamladı
OSB ve Sanayi Projeleri Bakanlıkta Masaya Yatırıldı
Sungurlu’ya Arca Çorum Fk Sokağı!
