Son Güncelleme: 12 Nisan 2017 08:51 Kargı Devlet Hastanesinde göreve başladığı günden itibaren aralıksız çalışmalarına devam eden ve hastanenin tüm eksiklerini tek tek tamamlamaya çalışan Başhekim Pratisyen Dr. Muhammet Kadir Demir gazetemize açıklama yaptı.
Başhekim Demir konuşmasında; ” Göreve başladığım günden itibaren aralıksız çalışarak, ilçe halkımıza sağlıkta eksiksiz hizmet vermeye çalışıyoruz.Gerek hastanemizin eksiklerini tamamlayarak, gerekse doktor kadrolarımızı tamamlayarak.Doktorlarımızın atanma süreleri boyunca ise yakın hastanelerimizden görevlendirmeler yaptırarak, ilçe halkımızı sağlık hizmetinden mağdur bırakmıyoruz.Personel eksikliğimizden dolayı bir süredir kapalı olan yataklı servislerimiz tekrar açılarak ilçe halkımızın hizmetine girdi.”dedi.



Kargılı Genç Şef Dünya Mutfağında Zirveye Çıktı
Fen Lisesi Öğrencilerinden Samsun Gezisi
Kargı’da Kaçak Avcılık Operasyonu
Büyük Birlik Partisi Kargı İlçe Başkanlığı’na Uğur Aşkın Atandı
72 Saat Sonra Dron İle Bulundu
