Heri Haber

Kantincilere Hijyen Eğitimi Verildi

“Okul Kantinlerine dair Hijyen Kuralları Yönetmeliği” kapsamında örgün ve yaygın eğitim kurumları bünyesinde faaliyet gösteren kantin, büfe vs. personeline hijyen eğitim verildi.

Kantincilere Hijyen Eğitimi Verildi
216 views
03 Şubat 2017 - 16:52

Son Güncelleme: 3 Şubat 2017 16:52 “Okul Kantinlerine dair Hijyen Kuralları Yönetmeliği” kapsamında örgün ve yaygın eğitim kurumları bünyesinde faaliyet gösteren kantin, büfe vs. personeline hijyen eğitim verildi.

İl Milli Eğitim Şube Müdürü Erhan Yaşar, Gıda Tarım ve Hayvancılık Şube Müdürü Erdal Karıncalı ve Gıda Mühendisleri Suzan Özkubat, Fatih Üğüten ile Halk Sağlığı Müdürlüğünden Medine Keskin tarafından kantin çalışanları bilgilendirildi.

Eğitim kurumlarında hizmet veren kantin çalışanlarına; Kantin Hijyeni, Personel Sağlığı ve Hijyeni konuları yanında mevcut mevzuat hakkında da bilgi verilerek gerekli açıklamalar yapıldı.

HABER HAKKINDA GÖRÜŞ BELİRT
Yorum Yok

YASAL UYARI! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen kişiye aittir.
PİYASALARDA SON DURUM
  • DOLAR
    -
    -
    -
  • EURO
    -
    -
    -
  • ALTIN
    -
    -
    -
  • BIST 100
    -
    -
    -
Hava durumu
-
-
-
Nem Oranı: -
Basınç: -
Rüzgar Hızı: -
Rüzgar Yönü: -
Hava durumu
İMSAK-
GÜNEŞ-
ÖĞLE-
İKİNDİ-
AKŞAM-
YATSI-