Sungurlu Belediye Başkanı Muhsin Dere’nin talimatıyla mesire kafenin olduğu tepeye lavanta dikiliyor.
Geçtiğimiz ay yapımına başlanan lavanta bahçesi için dikim çalışmaları devam ediyor. Belediye Temizlik İşleri Müdürlüğüne bağlı Park ve Bahçeler birimi tarafından geçtiğimiz ay mesire tepesinde yapımına başlanan teraslama çalışmaları ve damlama sistemi kurulumunun yapılmasıyla birlikte lavantaların dikim işlemleri de başlamış oldu.



Saadet Partisi’nden Alaca Çıkarması
ÇESİAD 106 Öğrencinin Hayalini Gerçeğe Dönüştürdü
Milli Görüş 2026 Kurban Faaliyetlerini Başarıyla Tamamladı
OSB ve Sanayi Projeleri Bakanlıkta Masaya Yatırıldı
Sungurlu’ya Arca Çorum Fk Sokağı!
