Oğuzlar Belediyesi tarafından yürütülen Hoşgeldin Bebek Projesi Belediye Başkanı Muzaffer Yıldırım’ın Eşi Sibel Yıldırım ‘ın yaptığı ziyaretlerle devam ediyor.
Oğuzlar Belediyesi tarafından ilçede yeni doğan bebeklerin ailelerine yapılan Hoşgeldin Bebek ziyaretleri kapsamında Belediye Başkanı Muzaffer Yıldırım’ın Eşi Sibel Yıldırım Ersin – Aslı Atmaca ‘nın kızları Ezgi ve Osman – Sabire Karaboya çiftinin oğulları Fatih Hilmi için ziyaret gerçekleştirdi. Yapılan ziyaretler ile ilgili açıklamalarda bulunan Sibel Yıldırım; ” İlçemizin geleceği evlatlarımızın ailelerini ziyaret ederek onların yanlarında olduğumuzu belirttik. Tüm çabamız onların daha güzel yarınlara ulaşmalarını sağlamak. Evlatlarımıza hayırlı, uzun ömürler dilerim” dedi.



Oğuzlar’da Ceviz İç Kurdu İle Mücadele Başladı
Oğuzlar’da Hıdırellez Coşkusu
Oğuzlar’daki Cinayet Sanığına 30 Yıl Hapis Cezası
Oğuzlar’da Velilerle Okul Güvenliği Toplantısı Yapıldı
Oğuzlar’da Müzik ve Edebiyat Atölyesi Açıldı
