Oğuzlar Belediyesi tarafından ilçede evlere ve işyerlerine aşure dağıtımı gerçekleşti.
Oğuzlar Belediyesi tarafından Muharrem Ayı dolayısıyla hanelere ve işyerlerine aşure dağıtımı yapıldı.
Muharrem ayının girişinin faziletini ve bereketini İlçe halkıyla paylaşmak için aşure dağıtımı yapıldığını belirten Oğuzlar Belediye Başkanı Muzaffer Yıldırım ; “Dayanışmanın, birliğin, bolluğun, bereketin simgesi aşure günümüz mübarek olsun” dedi



Oğuzlar’da Ceviz İç Kurdu İle Mücadele Başladı
Oğuzlar’da Hıdırellez Coşkusu
Oğuzlar’daki Cinayet Sanığına 30 Yıl Hapis Cezası
Oğuzlar’da Velilerle Okul Güvenliği Toplantısı Yapıldı
Oğuzlar’da Müzik ve Edebiyat Atölyesi Açıldı
