Çorum Belediyesi, sokağa çıkma kısıtlamasında tüm birimleriyle hizmet vermeye devam ediyor.
Alt ve üstyapı çalışmalarının yanı sıra temizlik işleri personeli ve sokak hayvanları için de Veteriner İşleri Müdürlüğüne bağlı ekipler yoğun bir şekilde çalışmalarını sürdürüyor.
Çorum Belediyesi Zabıta ekipleri de sokağa çıkma kısıtlamasında acil ihtiyacı bulunan vatandaşlara hizmet verdi. Alo 153 Zabıta hattına ulaşarak ilaç ve erzak gibi acil ihtiyaçlarının alınması için taleplerini ileten vatandaşların yardımına zabıta ekipleri koştu.
Vatandaşlar, ilaç, ekmek, bebek bezi, süt, bebek maması gibi acil ihtiyaçları temin edip evlerine kadar getiren zabıta ekiplerine teşekkür etti. Vatandaşlar, “Belediyemiz bu zor günlerde bizleri yalnız bırakmadı.” dedi.




Başkan Aşgın, Şehit Aileleriyle Babalar Günü’nde Bir Araya Geldi
Başkan Aşgın Pirbaba Parkı’nda Vatandaşlarla Buluştu
Çorum’da “Anne Dostu Şehir” İçin Güç Birliği
Başkan Aşgın Köprüalan’da Vatandaşlarla Buluştu
Yaz Spor Okullarına Kayıtlar Başlıyor
