Çorum Belediyesi Zabıta Müdürlüğü ekipleri, kaldırım işgallerine son vermek amacıyla yaptığı denetimlerini sıklaştırdı. Ekipler, vatandaşların kaldırımlarda rahatça yürüyebilmelerini sağlamak ve kent estetiğini korumak için kaldırım işgali yapan esnafı uyardı.
Zabıta Müdürlüğüne bağlı ekipler şehrin genelinde yol ve kaldırım işgalleriyle ilgili denetimlere devam ediyor. Denetimlerde işyeri sahipleri uyarılarak kurallara uymaları istendi.
Zabıta Müdürlüğü’nden yapılan açıklamada, denetimlerin devam edeceği ve kurallara uymayan işletmelere cezai işlem uygulanacağı belirtildi. Açıklamada “Şehir genelindeki tüm esnafımıza bu konuda duyarlı olmaları çağrısında bulunuyoruz. Bu konuda esnafımızın hassasiyet göstereceklerine inanıyoruz.” denildi.



Başkan Aşgın, Şehit Aileleriyle Babalar Günü’nde Bir Araya Geldi
Başkan Aşgın Pirbaba Parkı’nda Vatandaşlarla Buluştu
Çorum’da “Anne Dostu Şehir” İçin Güç Birliği
Başkan Aşgın Köprüalan’da Vatandaşlarla Buluştu
Yaz Spor Okullarına Kayıtlar Başlıyor
