Heri Haber

Belediyeden Marketlere Sıkı Denetim

Belediyeden Marketlere Sıkı Denetim
91 views
13 Haziran 2025 - 8:41
Son Güncelleme: 13 Haziran 2025 08:41

Çorum Belediyesi, marketlerde gerçekleştirdiği denetimlerini aralıksız sürdürüyor. Zabıta Müdürlüğü ekipleri tarafından gerçekleştirilen denetimlerde, bir zincir market şubesinde son kullanma tarihi geçmiş 33 ürün tespit edildi.

Halk sağlığını tehdit eden bu ürünlere el koyan ekipler, ürünlerin imhasını gerçekleştirdi. Denetimlerde ortaya çıkan ihmaller üzerine, ilgili işletme hakkında yasal işlem başlatıldı.

Çorum Belediyesi’nden yapılan açıklamada, gıda güvenliği ve halk sağlığı konusunda taviz verilmeden çalışmaların sürdürüleceği vurgulanarak, “Vatandaşlarımızın sağlığıyla oynayan hiçbir işletmeye göz açtırmayacağız. Kurallara uymayan her kim olursa olsun, gerekli müdahaleyi kararlılıkla yapmaya devam edeceğiz.” ifadelerine yer verildi.

HABER HAKKINDA GÖRÜŞ BELİRT
Yorum Yok

YASAL UYARI! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen kişiye aittir.
PİYASALARDA SON DURUM
  • DOLAR
    -
    -
    -
  • EURO
    -
    -
    -
  • ALTIN
    -
    -
    -
  • BIST 100
    -
    -
    -
Hava durumu
-
-
-
Nem Oranı: -
Basınç: -
Rüzgar Hızı: -
Rüzgar Yönü: -
Hava durumu
İMSAK-
GÜNEŞ-
ÖĞLE-
İKİNDİ-
AKŞAM-
YATSI-