Çorum Belediyesi, marketlerde gerçekleştirdiği denetimlerini aralıksız sürdürüyor. Zabıta Müdürlüğü ekipleri tarafından gerçekleştirilen denetimlerde, bir zincir market şubesinde son kullanma tarihi geçmiş 33 ürün tespit edildi.
Halk sağlığını tehdit eden bu ürünlere el koyan ekipler, ürünlerin imhasını gerçekleştirdi. Denetimlerde ortaya çıkan ihmaller üzerine, ilgili işletme hakkında yasal işlem başlatıldı.
Çorum Belediyesi’nden yapılan açıklamada, gıda güvenliği ve halk sağlığı konusunda taviz verilmeden çalışmaların sürdürüleceği vurgulanarak, “Vatandaşlarımızın sağlığıyla oynayan hiçbir işletmeye göz açtırmayacağız. Kurallara uymayan her kim olursa olsun, gerekli müdahaleyi kararlılıkla yapmaya devam edeceğiz.” ifadelerine yer verildi.



Başkan Aşgın, Şehit Aileleriyle Babalar Günü’nde Bir Araya Geldi
Başkan Aşgın Pirbaba Parkı’nda Vatandaşlarla Buluştu
Çorum’da “Anne Dostu Şehir” İçin Güç Birliği
Başkan Aşgın Köprüalan’da Vatandaşlarla Buluştu
Yaz Spor Okullarına Kayıtlar Başlıyor
