Son Güncelleme: 29 Şubat 2016 16:45 Galatasaray Teknik Direktörü Mustafa Denizli, Florya Metin Oktay Tesisleri’nde futbolcular ve kulüp çalışanları ile vedalaştı.
Sarı-kırmızılı takımın teknik direktörü Mustafa Denizli, Gaziantepspor mağlubiyetinin ardından takımın bugün saat 13.00’teki antrenmanına çıkmadı. Denizli’nin Florya’da futbolcular ve kulüp çalışanları ile vedalaştığı, ardından Başkan Dursun Özbek ile vedalaşmak üzere TT Arena’ya doğru yola çıktığı öğrenildi.



Sungurlu’ya Arca Çorum Fk Sokağı!
PFDK’dan Arca Çorum FK’ya Ceza Yağdı
Sungurlu’nun Ardından Çorum’da Süper Lig’de
Arca Yönetimi Şampiyonluğu Takımla Kutladı
Dere, “Bu Hikâye İnancın ve Birlikteliğin Eseri”
