Çorum Hitit Üniversitesi Erol Olçok Eğitim ve Araştırma Hastanesi, Bahçelievler ve Hasanpaşa Semt Polikliniklerinde normal sağlık hizmetlerine dönülmesi planlanıyor.
Cumhurbaşkanlığı’nın normalleşme takvimine göre 1 Haziran’dan itibaren hastanelerde uygulanan salgın tedbirlerinin gevşetilmesi planlanmıştı.
Ülkemizi saran korona salgınının ardından pandemi ilan edilen Hastanesi 1 Haziran 2020’den itibaren normale dönüyor.
Hastanenin sosyal medya hesabında yapılan açıklamada, ‘’1 Haziran 2020 tarihinden itibaren hastanemizde tüm branş poliklinikleri öncelikle MHRS randevulu hastalar olmak üzere hizmet vermeyi planlıyoruz’’ denildi.



Vali Yardımcısı Yeliz Mercan’dan İl Sağlık Müdürlüğü’ne Ziyaret
Çölyak’dan İl Tarım ve Orman Müdürü Hasan Taş’a Ziyaret
Vatandaşlara Ücretsiz Tarama Ve Bilgilendirme Yapıldı
Zehir’den Mecitözü’ne Sağlık Çıkarması
Çocuk Gelişimi Bölümü Öğrencilerinden Çölyak Günü Ziyareti
