Sungurlu Cumhuriyet Başsavcılığı tarafından adliyede korona virüsüne karşı önlemler alındı.
Cumhuriyet Başsavcılığı’nın talimatı ile adliye girişine dezenfektan cihazı koyuldu ve vatandaşlar adliye içerisine ellerini dezenfekte ederek girmeye başladı.
Çin’in Vuhan kentinden dünyaya yayılan ve Türkiye’de de sadece 2 kişi de görülen korona virüsten korunmak için Sungurlu Cumhuriyet Başsavcılığı da harekete geçti.
Adliyenin girişine dezenfekte cihazı koyuldu ve bina içerisi de dezenfekte edildi. Vatandaşlar uygulamadan memnun olduklarını belirtti.



Recep Gür, “Borçlar Anapara Üzerinden Yapılandırılmalı!”
Kaymakam Burak Şapaloğlu İçin Veda Yemeği Düzenlendi
Kaymakam Şapaloğlu’na Fahri Hemşehrilik Beratı
Sungurlu’da 4. Etap İçme Suyu Şebeke Çalışmaları Başladı
Türk Kızılay’ından Başkan Taner İsbir’e Anlamlı Ziyaret
