Ahlatcı Çorum FK U19 takımı, bugün Tokat’ta oynanan U19 Bölgesel Gelişim Ligi Ön Eleme ve Son 16 Turu maçında Trabzon temsilcisi Sebat Gençlikspor’u geriye düştüğü maçta 2-1 yenerek adını son 16 turuna yazdırdı. Temsilcimiz maçın henüz 5. dakikasında 10 kişi kalmasına rağmen sahadan galibiyetle ayrıldı.
TÜRKİYE ŞAMPİYONASINDA ÇORUM’U TEMSİL EDECEK!
Son 16’ya kalan Ahlatcı Çorum FK U19 takımımız, 21-25 Mayıs tarihleri arasında İzmir Altınordu Tesisleri’nde yapılacak olan Türkiye Şampiyonası’nda ilimizi temsil edecek. Çorum’un geleceği gençlerimize Türkiye Şampiyonasında başarılar diliyoruz…



Sungurlu’ya Arca Çorum Fk Sokağı!
PFDK’dan Arca Çorum FK’ya Ceza Yağdı
Sungurlu’nun Ardından Çorum’da Süper Lig’de
Arca Yönetimi Şampiyonluğu Takımla Kutladı
Dere, “Bu Hikâye İnancın ve Birlikteliğin Eseri”
